Pre više od decenije, izraelska vlada pokrenula je novu strategiju koju je nazvala "Brend Izrael". To je 2006. počelo u 2006. godini kao napor da se poboljšaju negativni imijski izraelskog igara u inostranstvu ", umanjiti religiju i izbegavajući bilo kakvu raspravu o sukobu sa Palestincima."
Ovo nije bio jednostavan napor da se poveća broj turista koji dolaze u zemlju. Bila je to politička propagandna kampanja koja je imala za cilj da zaustave dugo, sporo krvarenje koje je dovelo do krvarenja Izraelovom političkom podrškom uzrokovanom svojim nasilnim i tlačkim akcijama protiv palestinskih i libanonskih civila.
Unajmljene su skupe firme za odnose sa javnošću i potrošeni su milioni dolara; Sve, čini se, uzalud. Brend Izrael nije uspeo.
U januaru ove godine je prijavljeno da je turizam zareel u nizu zarezan. To je nastavilo negativan trend koji je započeo sa Izraelom Brutal 2014. vojska protiv naroda Gaze, tokom kojih je Izraelci ubio više od 2.200 palestinaca, uključujući 550 dece.
Masivna reklamna kampanja od 23 miliona dolara za privlačenje evropskih turista u Tel Aviv i Jerusalim ", pala je ravna", prijavila Haaretza. Još loših vesti stiglo je prošlog meseca, kada su ministri turizma morali da priznaju da je veliki budžetski napor privući Oscar-Nominovane Holivudske zvezde u Izraelu u potpunosti je propala. Ministar je pozvao 26 filmskih zvezda u zemlju, čiji je cilj da ih privuče paketima Glitzi Tour sa procenjenom vrijednošću od 55.000 dolara, ali nijedan glumac nije uzeo ponudu. Samo Jennifer Lavrence je iskoristio paket; Dala je njenim roditeljima.
Takođe bi najavljeno da će pripadnici pobedničke ekipe Super Bovl iz Amerike ići na putovanje u Izrael; Nažalost za Izraelce, više od polovine igrača je izvuklo. NFL Superstar Michael Bennett je specifično spominjeo izraelske nepravene rule Palestinaca kao njegov razlog za razlog.
Нема коментара:
Постави коментар